Hvad skal ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012931 af
Besvaret af på emne Hvad skal ...
Hej Niels <br />
jeg har selv en raymarine c120 den er jeg utrolig glad for, så det kan kun anbefale. har radar,lod på min og vil sige at hvis du ikke vil bruge 3d kort og video indgangen vil jeg vælge c-serien i stedet for da det er den eneste forskel på de to.<br />
MVH.<br />
Mikael Jensen<br />
Team Miga

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
17 år 10 måneder siden #1012923 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Hvad skal ...
Hej Niels<br />
<br />
Det med hvilket produkt man skal vælge er meget individuelt, man skal nok kigge på ens behov og ikke mindst pengepung, for der er en ret stor prisforskel på feks Lowrance og Raymarine som nævnes her, og ikke mindst fordele og ulemper.<br />
<br />
Fordelen ved Lowrance er som jeg selv ser det at man får meget for pengene og kvaliteten er okay, de har bare det problem at deres softvare ikke altid virker som det skal, hvilket er ret irreterende når det så implementeres, men en stor fordel er de kan køre Claus fine elektroniske søkort, og så har Fairpoint (Impotøren)en super service.<br />
<br />
Men vælger man derimod et Raymarine feks. C 80 som jeg selv lige har investeret i får man dog et instrument til samme pris som en LCX 110 men skal så lige påregne at der er hverken radar/ekkolodsmodul eller GPS antenne med.<br />
Men det har så den fordel at deres ting virker væsentlig mere gennemtestet end Lowrances, og hvis man vil have radar ville jeg helt sikkert mene at deres radar er væsentlig bedre på nuværende tidspunkt, og så bliver deres apparater ikke forældet på 2 år.<br />
Og så kan det køre AIS hvilket jeg selv lige har fået til og virke og det er bare super godt.<br />
<br />
Håber du kan bruge ovenstående til noget.<br />
<br />
Mvh. Allan (Simone)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012921 af
Hej... Du går aldrig galt i byen med Raymarine, der kan du udbygge med alt det nyeste inden for det digitale. (AIS,Radar,Lod,osv) og jeg syntes bestemt ikke man skal vælge maskine efter et Fiskekort.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012904 af
Hej Niels. På Lowrance 110 kan du køre med mine nye fiskekort direkte på instrumentet :o) Kortene er klar om 3-4 uger..

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012902 af
Hej Niels.<br />
Du kan prøve at kigge her www.lowrance.com/marine/default.asp

<br />
"MILLE"

• Niels Kromann-Rasmussen
  • Niels Kromann-Rasmussen's profilbillede Emne forfatter
  • New Member
  • New Member
Mere
17 år 10 måneder siden #1171467 af Niels Kromann-Rasmussen
Hvad skal ... blev oprettet af Niels Kromann-Rasmussen
Hvad skal man vælge: skal have nyt udstyr på båden inden turen til Bornholm, skal jeg vælge en Lowrance LCX-110C eller en Raymarine E80, prise er næsten den samme, er det nogle som ved forskellen fordele ulemper. En lille ting mere er der nogle som har høre at Lowrance snart kommer men en touch-screen version, og hvornår.<br />
<br />
/Niels Kromann-Rasmussen

Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer