Er der nog...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012872 af
Besvaret af på emne Er der nog...
Tja.. Toby har jeg brugt meget til spinnefiskeri så jeg tænkte hvorfor ikke bruge den til trolling også. Måske andre agn virker bedre. Det har jeg da tænkt mig at eksperimentere lidt med. <br />
Mon ikke det er Roskilde havn eller Veddelev havn hvis du skal sætte båden i på Østsiden?? Jyllinge kunne måske også være en mulighed. <br />
www.roskildehavn.dk/index.htm

www.vsb.dk/

www.jyllingehavn.dk/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012871 af
Mange tak for jeres indlæg. Tyder på at Toby er sagen! Hvis man ikke har fast havneplads, hvor er det så nemmest at sætte skibet i søen, i området fra Roskilde og på østsiden af fjorden?

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012845 af
Hej<br />
<br />
Jeg fisker en del på fjorden i området fra Eskildsø til Herslev hullet mest forår og efterår, jeg overflade troller mest da fjorden jo ikke er så dyb, dog bruger jeg downriggerne hvis der er meget grøde i vandet.<br />
Om sommeren har jeg også prøvet at anker op og kastefiske i skumringen dog uden held ,jeg har set en del fisk men har ikke kunne få dem til at hugge.<br />
Mit favorit blink er Toby 12-18 gram 20-25 meter efter båden.<br />
Her er et billed af min PR taget på fjorden en eftermiddag i maj.
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012836 af
lejre vig. Ude midt i det hele.

• Bent Christensen - Team Lyndby
  • Bent Christensen - Team Lyndby's profilbillede
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
17 år 10 måneder siden #1012834 af Bent Christensen - Team Lyndby
Besvaret af Bent Christensen - Team Lyndby på emne Er der nog...
Hvor på fjorden var det ?

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012833 af
Jeg kan nok ikke bidrage med noget særligt for det er ikke meget jeg har trollet på fjorden, men jeg kan da fortælle at jeg har været på fjorden netop i dag. <br />
Det gav ikke noget men jeg havde en fisk på krogen. Jeg tabte den desværre efter meget kort tids fight. Bremsen drillede. Øvbøv. Den huggede på et ABU Toby, fisket ca. 10-12 meter bag båden med 12 grams kusamo med 1½ meter forfang.<br />
Jeg havde et hug mere af ubestemt art som jeg slet ikke nåede af fighte. Ligeledes på et ABU toby fisket i overfladen ca. 15 meter bag båden. Fart ca. 2 knob. <br />

Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer