Til alle g...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012698 af
Besvaret af på emne Til alle g...
Hej Stefano<br />
<br />
Du har et helt fint instrument.<br />
<br />
Der kommer hurtigt en religion ind i snakken om instrumenter og motorer osv det skyldes nok at der ikke er ret mange af os der har muligheden for at prøve samtlige alternativer når vi skal have nyt grej, hvis vi har et instrument vi har været glade og tilfredse med vil vi nok vælge et nyt i samme mærke samt anbefale det til alle der hører på os, jeg tror at man generelt skal holde sig til kvalitetsmærker og så købe det man har det godt med og stoler på.<br />
<br />
Jeg synes også at Claus laver et kæmpe stykke arbejde og at hans søkort er gode men det er også vigtigt ikke at stirre sig blind på hans og andres positioner, prøv at bruge lidt tid på at finde dine egne dels fordi fisk er levende væsner der ligesom dig selv opholder sig mange forskellige steder og dels fordi det er sjovt at have sine egne "hemmelige" steder.<br />
<br />
NB jeg sejler med <br />
Reyteon ekkolod<br />
Garmin søkortplotter<br />
M-tec VHF<br />
<br />
God fornøjelse<br />
Erik --- Kamara

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012629 af
Du har et instrument af glimrende mærke !<br />
Har selv Garmin som jeg er rigtig glad for, men har fisket med andre i småbåd som har brugt Raymarine.<br />
Søg positioner på nettet og tast dem selv ind i plotteren, så har du lidt at starte på. Er det på sundet, så hold lidt øje med de "skrappe"...<br />
De gode positioner får du alligevel ikke "forærende", dem plotter du selv ind på de gode dage på vandet !<br />
<br />
Mvh

• Jørgen Peterson
  • Jørgen Peterson's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
17 år 10 måneder siden #1012610 af Jørgen Peterson
Besvaret af Jørgen Peterson på emne Til alle g...
Skal lige prøve Tempo, da der står at den er på lager.<br />
Mine generelle informationer siger bare noget andet, men tak for tipset.

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012605 af
Fandt lige et sted hvor de sælger radar.<br />
shop.tempo-baade.dk/group.asp?group=1090&sub=21

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012604 af
INFO <br />
GARMIN GPSMAP 4012 & 4008 er med satelitbilleder,Ægte 3 D kortvisning og noget med Ægte luftfoto reference det er noget der bruges i nærheden af land:<br />
<br />
PS har selv en LcX110

• Jørgen Peterson
  • Jørgen Peterson's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
17 år 10 måneder siden #1012601 af Jørgen Peterson
Besvaret af Jørgen Peterson på emne Til alle g...
Hej Stefano, jeg tror ikke du skal være så ked af at du ikke ejer "Guldet" Lowrance. Jeg har tidligere haft Lowrance og havde også bestilt "Topmodellen" incl. alt tilbehør i forbindelse med at jeg har købt ny båd. Men ny model 112 findes absolut ikke i DK, selv 110 kan ikke bestilles hos importør, men findes dog i enkelte eksemplarer rundt i landet. Radomen er ikke til at opdrive.<br />
Jo alt er til at få i UK, også en del billigere (og her er ingen told EU land) men hvad med garanti og service hvis Lowrance i DK lukker helt ned.!<br />
Jeg er dog ked af hvis dette er tilfældet på Claus'es vegne, med det arbejde han har lagt i Fiskekortet. Det var hans fortjeneste at jeg havde valgt/bestilt Lowrance til min nye båd.<br />
Lige nu afventer jeg bådudstillingen i februar/marts for at se hvad der byder sig på markedet, men er næsten sikker på at skifte til Garmin som efter sigende skulle komme med en 12" skærm på 1024x768! og digital ekkolod med 3D.<br />
Med fiskhilsen Jørgen www.jp-trolling-dk

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer