-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Til alle (...
Til alle (...
-
-
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012677
af
Hej Sten<br />
Hvis du vil prøve i sydlige storebælt/langelandsbælt, siger du bare til. Men det tager nok lang tid for vi får under 20 m/s igen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012581
af
Hej Steen, på min hjemmeside
www.fiskekortet.dk ligger der filer til at downloade gratis, og bruge direkte på Lowrance instrumenter. Her er der blandt andet positioner over Øresund.
Knæk og bræk
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012573
af
Hej steen<br />
Sidste år skrev fiskeavisen lidt om pos. på sundet kan bare ikke huske hvilket nr.men jeg har skrevet det ned så hvis du er intresseret kan du sende mig en mail.<br />
Hilsen Kongen
-
-
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012536
af
Vi er mange i Helsingør, nordhavn. Specielt den ønskede "DMI" weekend vil der være mange på vandet - så bare spørg når planen er klar!<br />
Søg i forum på bule fiskeri og få tips om indstilling af ekkolod(dybde skala/farver og sesitivity), herefter gælder det om at sejle båden til bulen, på samme måde hvergang, sænke pirkene på eller efter bulen og hvor langt der skal sejles frem for at pirkene til sidst ender hvor fisken står
. Har man luret dagens melodi fortsætter man sådan indtil forholdene ændre sig igen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1171403
af
Til alle (gæve) torskefiskere fra Øen.Team Nemo søger lidt selskab(indbydelse) til en gang ordentlig torskefiskere da der som altid ikke sker noget i det sønderjydske hvad det angår.Har selfølgelig egen båd med men lidt tips til hvad hvorfor og hvordan man måske kunne være heldig og stræbe efter en måler eller to ville være dejligt.Det må gerne forgå over en hel weekend med DMI på vores side. Håber nogen vil dele lidt ud af deres viden så vi kan komme lidt frem i verden. Hilsen Team Nemo.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Til alle (...
Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder