-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej gutter...
hej gutter...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012401
af
Du skal være meget velkommen i klubben hver mandag.<br />
<br />
Det er et sted hvor "røverhistorierne" versere, og hvor vi hygger og udvekslere erfaringer mht. hvordan fiskeriet er pt. <br />
God råd omkring vedligeholdelse af båden, motoren og fiskeudstyr mm.<br />
<br />
Men deltag også i div. klubture, det er altid fantastisk hyggeligt og du skal være meget velkommen.<br />
<br />
Ses mandag! KL.: 19:00<br />
<br />
<br />
<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1171367
af
hej gutter. <br />
Jeg er ny på forum og også ny i småbådsfiskeri og jeg har netop sendt en ansøgning om medlemskab i klubben afsted. <br />
Jeg er ikke helt ny inden for lystfiskeri for jeg har fisket siden jeg var 5 år gammel (er nu 27) på kyst og turbåd. Det har givet mange gode oplevelser som jeg nu vil overføre til båden helt from scratch men nyt udstyr og sådan. <br />
Jeg kom sådan til at tænke på. <br />
Mange af jer kender nok hinanden, men hvad gør i for at mødes ud over klubaften i Hedehusene? Og kommer der nogle til de aftener? <br />
jeg tænkte navnlig på vandet. Om i mødes af og til eller om det hele foregår via VHF´en så i i princippet ikke ses? <br />
jeg er jo sulten på tips og tricks til fiskeriet og hvilken anden måde end at høre/se/føle er bedre? <br />
Jeg kunne derfor godt tænke mig at komme med, i min egen båd, på nogen af jeres ture og så mødes på vandet over en kop tår kaf´ <br />
var det noget der var stemning for. <br />
jeg kan meddele at jeg som oftest sejler ud fra Ydernæs, Præstø eller Nordhammer. <br />
<br />
<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej gutter...
Tid til at oprette siden: 0.117 sekunder