hej gutter...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012401 af
Besvaret af på emne hej gutter...
Du skal være meget velkommen i klubben hver mandag.<br />
<br />
Det er et sted hvor "røverhistorierne" versere, og hvor vi hygger og udvekslere erfaringer mht. hvordan fiskeriet er pt. <br />
God råd omkring vedligeholdelse af båden, motoren og fiskeudstyr mm.<br />
<br />
Men deltag også i div. klubture, det er altid fantastisk hyggeligt og du skal være meget velkommen.<br />
<br />
Ses mandag! KL.: 19:00<br />
<br />
<br />
<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1171367 af
hej gutter... blev oprettet af
hej gutter. <br />
Jeg er ny på forum og også ny i småbådsfiskeri og jeg har netop sendt en ansøgning om medlemskab i klubben afsted. <br />
Jeg er ikke helt ny inden for lystfiskeri for jeg har fisket siden jeg var 5 år gammel (er nu 27) på kyst og turbåd. Det har givet mange gode oplevelser som jeg nu vil overføre til båden helt from scratch men nyt udstyr og sådan. <br />
Jeg kom sådan til at tænke på. <br />
Mange af jer kender nok hinanden, men hvad gør i for at mødes ud over klubaften i Hedehusene? Og kommer der nogle til de aftener? <br />
jeg tænkte navnlig på vandet. Om i mødes af og til eller om det hele foregår via VHF´en så i i princippet ikke ses? <br />
jeg er jo sulten på tips og tricks til fiskeriet og hvilken anden måde end at høre/se/føle er bedre? <br />
Jeg kunne derfor godt tænke mig at komme med, i min egen båd, på nogen af jeres ture og så mødes på vandet over en kop tår kaf´ <br />
var det noget der var stemning for. <br />
jeg kan meddele at jeg som oftest sejler ud fra Ydernæs, Præstø eller Nordhammer. <br />
<br />
<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.117 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer