STORTORSK ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012433 af
Besvaret af på emne STORTORSK ...
Var på sundet idag ikke i min båd men på Bonito, derfor kan oplysningerne måske stadig have interesse...<br />
Der var godt med fisk specielt på de klasiske forårspladser, de var dog til tider svære at fange pga af ringe strøm. De fleste fisk lå mellem 1 og 5 kg.<br />
Jeg fik 7 fisk med en over, på 13.7kg. Det var dagens eneste måler på Bonito.<br />
På billedet er det torsken med de åbne øjne....<br />
<br />
Knæk og bræk derude !<br />
<br />
Mvh
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012390 af
Besvaret af på emne STORTORSK ...
Salty var på vandet idag 4-1-07 og det blev til ialt 37 torsk 1 over på 12,8 kg <br />
<br />
Filip <br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1171366 af
STORTORSK ... blev oprettet af
STORTORSK VINTEREN 2007<br />
<br />
Ja stortorsk høre til vinteren men den er her jo ikke endnu, men mon ikke torsken er ligeglade. som sagt og skrevet så er der taget lidt måler, nok flere end der er skrevet om men sådan er jungle loven :-) igen i år vil jeg starte dette forum , og lave en liste med antal måler og største måler for de både der ønsker at deltage.<br />
<br />
det er meningen at i selv skal skrive i dette forum og så følger jeg op på det en gang om ugen. jeg kommer ikke selv så meget ud i år som jeg plejer da jeg har et kursus at passe hver lørdag endtil marts, så jeg regner med lidt hjælp fra jer alle. husk at hvis du har haft en goddag men uden måler så er det jo også værd at skrive om, lige som det er rart at læse om nuldage, så kan man jo vudere om det er den enkelte skipper eller at der bare ikke er nogen torsk:-) . i behøver jo heller ikke at skrive hvor i har fanget dem hvis i ikke vil dele det med andre, men bare det at der er noget at læse om i denne vinter også ville gøre vente tiden til foråret korter. <br />
<br />
HUSK AT KLUBBEN SSK BETALER AFTRYK AF DEN FØRSTE +30 KG MED DEN KLAVSUL AT DEN SKAL HÆNGE I KLUBBEN.<br />
<br />
med ønsket og en SJOV vinter med flekset klinge mvh per lassen

Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer