Efter 8 å...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011882 af
Besvaret af på emne Efter 8 å...
Alle blade er sendt ud så skriv til Kasseren og få tjekket din adresse, der ligger en stavl blade i klubben som er kommet retur <br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011880 af
Hej claus<br />
Først vil jeg lige sige at jeg synes det er et kanon blad du har stået for og så vil jeg høre om dec udgaven er udkommet for jeg har ikke modtaget det endnu.<br />
<br />
KIm 1141

• Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011879 af
Hej claus<br />
Først vil jeg lige sige at jeg synes det er et kanon blad du har stået for og så vil jeg høre om dec udgaven er udkommet for jeg har ikke modtaget det endnu.<br />
<br />
KIm 1141

• Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1171248 af
Efter 8 å... blev oprettet af
Efter 8 år som redaktør, er det nu tid til at få nye kræfter ind på redaktørposten.<br />
Som nogen ved, så kommer jeg oprindeligt fra Frederikshavn, og nu hvor vi venter barn til maj, har vi besluttet at flytte tilbage.<br />
Derfor søger klubben nu ny redaktør. <br />
<br />
Du vil stå for kontakten til annoncørerne, og trykkeriet og for at sætte bladet sammen.<br />
Du vil få stor hjælp af Søren Riisgaard, som laver mange af artiklerne til bladet og også laver forsiden m.m.<br />
Du vil få stillet en bærbar computer til rådighed med alle nødvendige programmer, samt alt bladmateriale som er lavet de sidste 10 år.<br />
<br />
Der skal laves 3 blade om året. De udkommer 1. april, 1. august og 1. december.<br />
<br />
Du vil komme til at møde mange interessante mennesker, og få mange gode oplevelser, men du skal også være klar til at, lave et stykke frivilligt<br />
arbejde.<br />
<br />
Du skal helst vælges ind i bestyrelsen, eller i hvert fald deltage på bestyrelsesmøderne.<br />
<br />
Er du interesseret i at høre mere om redaktørposten, så kontakt Claus Sørensen på 40743120 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer