Hej Alle.<...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 uger siden #1011416 af
Besvaret af på emne Hej Alle.<...
jeg skal på fisketur igen idag så prøver vi med sort og brun gulp on vi kan lokke nogle skrubber skriver igen hvordan resultatet blev.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 uger siden #1011409 af
Jeg har haft fint Fiskeri på GULP i Rød og hvid børsteorm/modelen <br />
det er næsten altid støre fisk der tager GULPen.<br />
har fisket med dem 8-10 gange.

Mere
18 år 2 uger siden #1011408 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Hej Alle.<...
Hej Jan<br />
Har nu prøvet 5-6 gange i Øresund med Gulp 'børsteorm', og her har de været klart dårligere end rigtige 'børster'. Som også andre nævner, synes rejer heller ikke at være et hit i Sundet. <br />
Knæk og bræk<br />
Steen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 uger siden #1011406 af
Jeg var i sæby at fiske skrubber igår torsdag fangede 26 stk på børste orm jeg prøvede hele dagen med de røde og hvide gulp på den ene af krogen og jeg fangede ikke en skid på de gummi orm, vandet var godt nok meget uklar deroppe pga af fralandsvind, har fanget enkelte skrubber og rødspætter på gulp i hanstholm, jeg kan læse at der bliver fanget enkelte fladfisk ved Ebeltoft og i øresund på gulp,MEN jeg kunne aldrig finde på at tage på fisketyr med GULP for så er chancen for en nultur rigelig stor og dem har vi ikke brug for her i Nordjylland, og så synes jeg 50 kr pr pakke passede bedre og står mål med det de kan fange jeg har godtnok kun brugt dem i Sæby og Hanstholm men de duer bare ikke er det nultur nså er de ok. Kristian Team Frederik

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 uger siden #1011403 af
Jo de kan godt fange fisk, jeg har selv fanget både torsk og flade på dem. Men orm eller reje er måske lidt bedre. Hvor fisker du? Nogen steder vil de ikke ha rejer, f.eks øresund....

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 uger siden #1171138 af
Hej Alle.<... blev oprettet af
Hej Alle.<br />
Er der nogen af jer der har nogen erfaringer efter flade med disse kunstige "GULP" orme. Alle taler om hvor gode de er, men jeg er kommet lidt i tvivl :-(

Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer