Havørred ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 uger siden #1011352 af
Besvaret af på emne Havørred ...
Hej Steen. Tak for dit svar, og dit tilbud. Det vil jeg helt sikker gøre brug af, når jeg får styr på min kalender.. <br />
Det kan være jeg skal vente en måneds tid - sexdriften må man jo respektere hos alle :-)) <br />
<br />
VH Carsten..<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 2 uger siden #1011351 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Havørred ...
Hej Carsten<br />
Vi nærmer os jo tiden, hvor de blanke fyre tænker mere på sex end mad, og derfor er der lidt længere imellem. <br />
Men det kan da godt lade sig gøre i Bugten, og på de 'sædvanlige' pladser, omend jeg nok lige nu ville prøve mere kystnært og på lavere vand. Husk fredningszoner og afstand til land og redskaber! Tager du ud fra Brøndby, ville jeg gå østsydøst til du er fri af bundgarnsområderne og svinge over mod Amager og afsøge kanter og temperaturskel.<br />
Om en måned eller to, skifter jeg selv til Sundet, hvor januar til slut marts har været rigtig gode de seneste vintre.<br />
Send mig evt. en mail, når de har faste planer - det kunne jo være, jeg også skulle ud ;-))<br />
Knæk og bræk<br />
Steen

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 uger siden #1011350 af
Hej Per. Det er det ikke. Jeg har faktisk først udfyldt indmeldelsen her til morgen, så det er nok lidt for tidligt at rykke :-)<br />
<br />
Men, jeg har fulgt med i forummet de seneste måneder, og jeg kunne godt tænke mig snart at komme ud at prøve kræfter med ørrederne, så jeg er meget modtagelig for lidt fif..<br />
<br />
VH Carsten..<br />

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 uger siden #1011349 af
hej carsten<br />
<br />
hvis det er mere end 2 uger siden at du har meldt dig ind, så prøv med at tage kontakt til kasseren på mail, det kan jo være at der er sket et eller andet så dine data er gået tabt.......<br />
<br />
mvh per lassen

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 uger siden #1011348 af
Hej Bo. Tak for dit svar. Det vil jeg helt sikkert gøre, så snart jeg er blevet medlem. Jeg har meldt mig ind, men har hverken modtaget girokort eller medlemsnummer endnu.<br />
<br />
Jeg har nu planer om at bruge et par dage i næste uge i bugten (fra Brøndby). Er det spild af tid, eller er der noget at komme efter ? Der bliver praktisk talt intet skrevet om fangster i Køge Bugt i øjeblikket..<br />
<br />
VH Carsten

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1011343 af
Velkommen i Klubben den bedste måde at få de oplysninger du ønsker er at komme ned i klub huset om mandagen her kan du svar på alle dine spørgsmål <br />
og vi er mange der gerne vil hjælpe dig <br />
Bo TICA

Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer