Vi var nog...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1011288 af
Besvaret af på emne Vi var nog...
Ja, øv bøv, men så fik jeg da lavet en ny stangholder til min merry fisher 625 ( kanon )Lad os se hvordan vejret bliver næste weekend !bøvsen 2.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1011283 af
Besvaret af på emne Vi var nog...
Det her lille land er ret forunderligt hvad vejret angår. Jeg blev hjemme grundet vinden, men kørte en tur med konen og hvad ser man der er ingen absolut ingen vindt på Storebælt øv

• Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1171102 af
Vi var nog... blev oprettet af
Vi var nogle både som skulle ud i bugten idag vi havde arrangeret en lille konkurrence hvor Bøvsen 2, Bella 2 ,Susan 2 og Lakseploven skulle deltage. Der var præmier sponsoreret Af Køge trolling center det så nogenlunde ud i morges <br />
men blæste op så lakseploven måtte vende om, nådede at fiske en time og det gav en aborre på ca et 1 kg Vi prøver igen PÅ et andet tidspunkt Hilsen<br />
LAKSEPLOVEN.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.125 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer