-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Referat af...
Referat af...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 1 måned siden #1011184
af
Hej<br />
Jørgensen takker også for en god dag. Jeg var jo lidt bekymret for vejret, men fandt da ud af(efter at have været inde og tjekke dagens vind) at min lille båd sagtens bjærger sig i 9 m pr. sek.<br />
Jeg må se at få lavet den køje færdig i båden, så jeg kan være med til de sociale om aftenen.<br />
Det er jo nogle muntre mennesker der deltager, så jeg kan kun anbefale nye til at deltage. <br />
Jeg er med igen, skal nok få ram på de "proffer"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 1 måned siden #1011183
af
Tak for dit arbejde,og håber at du vil hjælpe mig til næste år<br />
<br />
Mvh Yrsa d2
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 1 måned siden #1171072
af
Referat af ”Fladfisketuren” fra Korsør Lystbåde Havn den 21. oktober.<br />
<br />
Der var 33 både tilmeldt med 49 personer, men pga. af svingende og misvisende vejrudsigter mødte kun 25 både op.<br />
<br />
Der var allerede en del både der satte i om fredagen og vi var 24 personer der spiste Wienerschnitzel i Sejlklubbens Restaurant, som havde fået speciel bevilling til os.<br />
<br />
Det blev til gengæld en rigtig dejlig dag på vandet og de fleste fangede da også nogenlunde godt.<br />
<br />
Da der var forskellige præmier og 5 fiskearter blev det en point konkurrence hvor største point gav førstevælger osv.<br />
<br />
100 % fisk efter de pt. gældende danske rekordfisk: <br />
<br />
Ising 972 gram - Skrubbe 2142 gram – Rødspætte 3705 gram – Slethvarrer 6030 gram – Pighvarrer 7500 gram<br />
<br />
Der blev indvejet 9 Isinger, 11 Skrubber, 3 Rødspætter, 1 Slethvarrer og ingen Pighvarrer.<br />
<br />
Største pointgivende fisk var en Skrubbe på 1265 gram = 59,06 point fanget af Bjarne Lehné fra "11'ren"<br />
<br />
2. største var en Ising på 555 gram = 57,10 point fanget af Jan Wagner fra "SUS"<br />
<br />
3. største var en Rødspætte på 925 gram = 24,97 point fanget af Søren Serena fra "Cille"<br />
<br />
4. største var en Slethvarrer på 1195 gram = 19,82 point fanget af Per Christensen "Garmin"<br />
<br />
5 største var en Ising (da der ingen Pighvarrer var) på 520 gram = 53,50 point fanget af Per Christensen fra "Garmin"<br />
<br />
Da Steen fra Neptun Fiskegrej i Ruds Vedby leverede ormene lørdag morgen overrakte han en Præmie til Michael som skulle gå til den mest morsomme/specielle fisk.<br />
<br />
Det blev Jørgen Nielsen fra Team Cjap" som havde en Berggylt på 55 gram med ind, ja der var både Krabber og Muslinger med til indvejning, så folk var kreative.<br />
<br />
Tak til alle sponsorerne, tak til Michael for en dejlig tur og tak til deltagerne for en rigtig hyggelig og social fredag og lørdag.<br />
<br />
Ses når han næste gang kalde til ”Fladfisketur”<br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Referat af...
Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder