Hej alle.<...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1011094 af
Besvaret af på emne Hej alle.<...
Så er Hornbæk Havn heller ikke dårligere . Bruger den hele året broen er lige gået istykker og mon ikke den bliver lavet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 1 måned siden #1011087 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne Hej alle.<...
ja min helsingør nølge bliver heller ikke fornyet .<br />

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1011086 af
helsingør har sat dagkort til 100 kr og årskort til 800 kr, så den nøgle har jeg heller ikke mere. der var en gang man haved 3 nøgler, men man skal da bruge dem fligtigt for at de er tjent hjem.....

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1011083 af
Er der bare noget om at man ikke er velkommen på sjælland vi var på sommer ferie med båd hos jer og efter en uge på møn ville vi tage til køge og lægge båden i og bo der en uge, men nej vel det skulle vi betale 400kr for et årskort og så depositum for nøgle og ja så selvfølgelig havnepenge for en uge det må være den dårligeste reklame der findes for en ellers flot havn (køge marina) så vi kørte til kastrup 15 kr for rampen og vist nok den flinkeste havne fod på sjælland <br>
<br>
Team WiKa II<br>

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1011082 af
jeg var en tur ude på juels grund i går, det gav en ørred på lige under 4 kilo, det ser ud som om at der endelig er kommet lidt liv i fiskene efter en periode med alt for varmt vand ! ( Team Bøvsen 2 )

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1171038 af
Hej alle.<... blev oprettet af
Hej alle.<br>
Jeg var på Sundet den 19. okt. i håb om at fanget en grande torsk. Dette lykkedes dog ikke, men det var heller ikke det jeg ville fortælle om.<br>
Konen, båden og jeg lagde i Hornbæk Havn, og det skal siges, at det nok er 2 år siden sidst. Jeg husker godt den flade rampe og at det kun kostede 50,- KR. pr. dag. <br>
Chokket kom, da vi skulle betale.... 100,- KR. for dagstur og 600,- KR. for årskort. Det virker sku som om havnefogeden ikke ønsker folk med trailerbåde deropppe. Rampen er godt nok flad og i beton, men det er da også det bedste man kan sige omm denne havn. Broen er smadret, man skal passe på man ikke falder på den. Vores Ørnvik 510 kunne ikke ligge til broen, uden den stak halvdelen af rumpen ud over broens kant. Der er næsten ingen plads til at komme rundt på når man skal ud forbi alle jollerne. Jeg har rettet priserne under havne. Vi blev hurtigt enige om, at der lægger vi ikke i mere.<br>
Hilsen Kim Rasmussen, medl. nr. 901

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer