-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Har lige v...
Har lige v...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 1 måned siden #1011078
af
Var en tur i bugten Onsdag 3 ørred 1 på ca 3 og 2 under samt et par store horn..Lørdag eftermiddag 3 under og 1 Torsk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
18 år 1 måned siden #1011077
af Steen Højager
Var på Bugten i tirsdags hele dagen og også med et meget magert resultat. Havde et enkelt hug, der kunne være blankt og derudover kun to torsk på godt 2 kg, samt et enkelt horn. Hørte dog over radioen en gut snakke om en laks han ikke kunne veje, da hans vægt kun gik til 7 kg. Om det er sandt ved jeg ikke.<br>
Meget sjovere var det, at vi så et par delfiner dernede. Det har jeg ikke set i Bugten før. <br>
Knæk og bræk Steen<br>
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 1 måned siden #1011069
af
Hejsa. Nej det er da godt jeg var i bugten i går lørdag 3 ørrede 12 torsk op til 4.5 kg og 6 horn. på 10 timer jo det var en god dag i bugten. hilsen kaya/jesper Ps super vejr.........
)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 1 måned siden #1011067
af
Fredag den 13 hhmm....... gad vide. 2 mand 6 timers fiskeri i Øresund, på diverse kendte pladser, gav 2 torsk på trollingfiskeri. Masser at se på loddet og masser af sild. Nok det dårligste nogensinde. Prøver lidt fladfiskeri i den kommende uge.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 1 måned siden #1011064
af
Jeg har været en tur på Roskilde fjord idag 6 timers fiskeri uden så meget som et hug...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 1 måned siden #1171027
af
Har lige været en tur i bugten, 1 torsk på 10 timer det må nok være det dårligeste fiskeri vi nogensinde har haft.. Er det kun os eller er det generalt dårligt for tiden?<br>
<br>
Anders
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Har lige v...
Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder