Har lige v...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1011078 af
Besvaret af på emne Har lige v...
Var en tur i bugten Onsdag 3 ørred 1 på ca 3 og 2 under samt et par store horn..Lørdag eftermiddag 3 under og 1 Torsk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 1 måned siden #1011077 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Har lige v...
Var på Bugten i tirsdags hele dagen og også med et meget magert resultat. Havde et enkelt hug, der kunne være blankt og derudover kun to torsk på godt 2 kg, samt et enkelt horn. Hørte dog over radioen en gut snakke om en laks han ikke kunne veje, da hans vægt kun gik til 7 kg. Om det er sandt ved jeg ikke.<br>
Meget sjovere var det, at vi så et par delfiner dernede. Det har jeg ikke set i Bugten før. <br>
Knæk og bræk Steen<br>

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1011069 af
Hejsa. Nej det er da godt jeg var i bugten i går lørdag 3 ørrede 12 torsk op til 4.5 kg og 6 horn. på 10 timer jo det var en god dag i bugten. hilsen kaya/jesper Ps super vejr......... ;-))

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1011067 af
Fredag den 13 hhmm....... gad vide. 2 mand 6 timers fiskeri i Øresund, på diverse kendte pladser, gav 2 torsk på trollingfiskeri. Masser at se på loddet og masser af sild. Nok det dårligste nogensinde. Prøver lidt fladfiskeri i den kommende uge.

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1011064 af
Jeg har været en tur på Roskilde fjord idag 6 timers fiskeri uden så meget som et hug...

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1171027 af
Har lige v... blev oprettet af
Har lige været en tur i bugten, 1 torsk på 10 timer det må nok være det dårligeste fiskeri vi nogensinde har haft.. Er det kun os eller er det generalt dårligt for tiden?<br>
<br>
Anders

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer