Hej. Er de...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1010774 af
Besvaret af på emne Hej. Er de...
Takker for dit fine svar.<br>
Mvh. JOhn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1010746 af
Besvaret af på emne Hej. Er de...
Hej, Jeg kender ikke GFF 250 men jeg vil gerne svare på dit tillægsspørgsmål. Du kan ikke "se" fladfisk som ligger på bunden på ekkolod i det hele taget. Dette skyldes hovedsageligt to ting; 1)fladfisk har ikke svømmeblære, hvorfor ekkoet fra disse bliver særdeles lille. 2) Pga det lille ekko er opløsningen på ekkoloder ikke god nok til at separerer bund og fisk. <br>
Til fladfisk fiskeri skal du derfor bruge ekkolodet til at finde egenede bundtyper med i stedet. Om GFF 250 egener sig til dette må du få nogle andre til at svare på. <br>
fiske hilsner<br>
kim

• Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1170962 af
Hej. Er de... blev oprettet af
Hej. Er der nogen der kender Garmin FishFinder 250. Er det et OK til lidt småfiskeri ? Kan det finde torsk ? Lige et tillægspørgsmål: Nu nyder jeg at fange fladfisk, hvad med dem.<br>
Hilsen en ny uerfaren fisker.

Tid til at oprette siden: 0.128 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer