Hej<br> <b...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010597 af
Besvaret af på emne Hej<br> <b...
Prøv at sende John Lau en mail. Han er kontagt person for den tyske Bavaria forsikring. Jeg hopper på vognen næste gang. Jeg fik et tilbud på 3.355 kr med det hele også den danske afgift, så er den forsikret op til 120.000 kr enten der er Yachtpool eller Bavaria de begge tyske, så mon ikke det er et skidt.<br>
<br>
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
  • Thor Ankerstjerne           www.teamthor.dk's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 2 måneder siden #1010590 af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Besvaret af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk på emne Hej<br> <b...
Hov hov, Bjarne kan du ikke huske hvordan det gik hos Verona sidste år?? Efter min mening er det penge ud af vinduet, ( tysk selskab og (misbruger) som rep.i Dk.

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010589 af
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010588 af
Hej Claus<br>
<br>
Send en mail til Ralph Andersen som er det tyske forsikringsselskabs kontakt i Danmark Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

<br>
Det er ca halv pris af Tryg<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Bjarne

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1170930 af
Hej<br> <b... blev oprettet af
Hej<br>
<br>
Jeg skal have forsikret min Ørnvik 540 DC og har hørt om et tysk forsikringsselskab. Er der nogle som har kendskab til dette eller andre gode og billige forsikringsselkaber ?<br>
<br>
Mange fiskehilsner Claus

Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer