Hej. Team ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 1 måned siden #1010782 af
Besvaret af på emne Hej. Team ...
Prøv udenfor til højre ca. 5 min der er en bugt hvor der plejer at være sø papagøjer og måger og nede under er der som regel store sej på 6 til 8 kg.<br>
Jeg har ikke gode erfaringer med at fiske direkte i strømmen, men gerne udenfor eller indenfor.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010653 af
Vi var i Saltstrømmen den første uge i Juli. Efter alt hvad vi havde hørt om stedet, var vores forventninger måske for højt sat. Der er langt der op og den eneste rigtige vej er via E4 - forbi Stockholm til Ulmå derefter til venstre ind over til Norge ( Mo i rana) og så de sidste 250 km på en smal Norsk landevej. DER ER LANGT ! Saltstrømen vil ikke være mit første valg for fremtidige fiske ture. Men under alle omstændigheder - husk din makrel stang og en lille 50 gr. sølvfarvet kølpirk. Der er rig lejlighed til at fange masser af sej i makrel størrelsen, når strømmen er stærkest - ind ad gående - ved broen
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010632 af
Hej Morten.<br>
<br>
Tak for hjælpen med hjemmesiden.Vi har fået et kort nu og med siden er vi godt på vej. Nej vi har ikke været der før,men skal afsted med nogle gamle gavede mænd.<br>
<br>
Hilsen henrik.

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010628 af
vannstand.statkart.no/

her er en net adresse hvor I kan se vand standen så I har mulighed for at planlægge jeres fiskeri. <br>
Har I været der før ?

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1187951 af
Hej. Team ... blev oprettet af
Hej. Team Mågeklatten skal til salstrømmen den 21 september, men vi mangler et kort til vores kort plotter som er en simrad cp 32.Er der en som ligger inde med et som vi kan låne eller leje?<br>
Hilsen Mågeklatten.

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer