Hej alle S...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010405 af
Besvaret af på emne Hej alle S...
Jeg vil også sige Tak for denne gang, dejlig week-end selv om laksene var i få tal men hyggelig som det plejer og Tak til hjulben og frue for god mad jeg kan stadig se synet af nogen få der mente at maden ikke var krydderet nok ;-) men nu har de lært at smage på maden først ;-)<br>
Det med morgenmad søndag er en god ide og jeg tror det kan komme på tale næste år, vi var flere der kørte op til den lokale bager og Jan virkede positiv <br>
Og tak til Claus fordi jeg måtte sejle med på hans nye båd selv om han hele tiden sagde at jeg skulle skure dæk og pudse alt det rustfri han er en hård negel ;-)<br>
Jeg glæder mig allerede til næste år forhåbenligt i egen ny båd og med flere laks til rådighed for danskerne <br>
KNÆK OG BRÆK <br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1168483 af
Hej alle S... blev oprettet af
Hej alle Simris deltagere<br>
<br>
En stor tak herfra "11'ren" for et hyggeligt arrangement, til alle deltagere, arrangører og ikke mindst Kjeld "Hjulben" og kone for den dejlige mad.<br>
<br>
Godt at hyggen er der, når fiskeriet er på lavt blus !<br>
<br>
Skulle jeg bede om ændring til næste års lanskamp, skulle det være flere fisk og helt til os danskere, og så gerne morgenmad søndag morgen.<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Bjarne<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.123 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer