prøv lige...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010437 af
Besvaret af på emne prøv lige...
Hej igen, jeg vil give Jørgen ret, de 2 sidder er ens, jeg har ikke reklamer på nogen af dem??????<br>
<br>
Mvh Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010402 af
Der er ikke noget på test siderne som ikke også er på den "gamle" hjemmeside.<br />
Når hjemmesiden er åben, så tryk på ctrl+F5 samtidig, så bliver der vist den sidste nye version af hjemmesiden på din computer.<br />
Mange computeren lagrer siderne på harddisken, og er tilbøjelig til at hente siderne fra harddisken, i stedet fra internettet.<br />
<br />
Menuerne på test er lidt anderledes, og her mangler der noget i forhold til den gamle hjemmeside, men vi skal jo forny os en gang i mellem.

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010394 af
reklamerne(til højre) og billeder(Feks HAVNE) har holdt flytte dag til TEST hjemmesiden ;-)

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1010365 af
Hej, jeg har slet ikke nogen reklamer i højre side mere, hvad har jeg fået trykket på, så de er forsvundet?<br>
Mvh Jan

• Gæst
  • Gæst
18 år 2 måneder siden #1168466 af
prøv lige... blev oprettet af
prøv lige at klikke på den roterene haj i højre side og se en internet butik der er blevet banket op.......

Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer