-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Odden!!! O...
Odden!!! O...
-
-
-
Gæst
-
18 år 3 måneder siden #1010183
af
Har du ikke hørt at bryggerierne strejker her på sjælland THOR. bliv bare hjemme, der er kun cola light
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
18 år 3 måneder siden #1010182
af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Hej derovre, ThOR kommer kun for hyggen fredag aften, da arbejdet kalder i weekenden for at komme til landskampstræning tHorsdag. Vi ses. Mvh THOR
-
-
-
Gæst
-
18 år 3 måneder siden #1010181
af
så må vi da håbe Mogens "Salmon-Ella" du er mere firsk om søndagen du var jo ikke så frisk på møn ha ha vi ses på odden
-
-
-
Gæst
-
18 år 3 måneder siden #1010180
af
Har lige meldt mig til. Jeg var et tilfældigt smut på Odden igår. Jeg mødte Stengade som har ligget der et par dage. De overtalte mig til, at tage med. Så Sea Cloud kommer også til Odden.<br>
<br>
Foregår det med maden på samme måde som på Møn? Så man kan grille sin medbragte mad fredag aften.
-
-
-
Gæst
-
18 år 3 måneder siden #1010179
af
Jeg skal med på Odden turen for første gang, var med på Møn turen tidligere på året og kan kun sige at det er stærkt vanedannende...<br>
Så til jer nye, kom ud af hullerne og få en hyggelig weekend..
-
-
-
Gæst
-
18 år 3 måneder siden #1010175
af
Hej<br>
Jeg har hidtil "kun" været med til to af klubbens arrangementer, og kan kun sige at jeg er blevet umådeligt godt modtaget og behandlet, så jeg kan kun opfordre andre til at prøve at være med. Min oplevelse er: Man gøre sig klart, hvis man tager med - det er hyggen, drilleriet og samværet der er i højsædet, så kommer fiskene i anden række.<br>
Jeg har lovet mig selv at skrive en artikkel om mine oplevelser, så andre kan blive lokket ud af busken. Jeg har blandt andet MEGET svært ved at lokke min svigerfar med til klubbens arrangementer, selv om han er medlem.<br>
Kan i have en rigtig god tur, jeg må "nøjes" med sammenkomst med min kones tidligere arbejdskammerater - den er svær at krybe udenom
<br>
Knæk og bræk
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Odden!!! O...
Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder