Så kunne ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 3 måneder siden #1009863 af
Besvaret af på emne Så kunne ...
Jeg har lige læst dit indlæg, og det er blevet et meget stort problem rundt om. Jeg var nede på Gedser rev for 14 dage siden, der var ingen. Så vi skal nok forvente lidt nedgang i fiskeriet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 3 måneder siden #1009855 af
Besvaret af på emne Så kunne ...
Jeg startede indlæg 4476 med en enkelt melding

• Gæst
  • Gæst
18 år 3 måneder siden #1168347 af
Så kunne ... blev oprettet af
Så kunne det endelig lade sig gøre for Team Toftekær og komme ind på Øresund efter makreller ( igår søndag). Så bil og båd kørte fra Nysted kl 0430 med kurs mod Helsingør. Båden i vandet, og hvad ser man til sin store forskrækkelse; GRØNNE ALGER.<br>
Det blev til en tam dag med kun 5 små makreller og 5 torsk med de 2 største på 5,8 kg.<br>
Et foreslag til dette fantastiske forum, kunne vi ikke hjælpe hinanden med at fortælle hvor disse er. Hele det nordlige øresund var proppet med denne grønne suppe. Men det positive hvar da at se alle de småtorsk der engang bliver til store målere.

Tid til at oprette siden: 0.124 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer