Hej Jan<br>
Jeg føler med dig, fik selv samme tur i 93/94 da der ikke skulle være flere jetjagere i Karup.<br>
Når man i flere år har gået og lært et fiskevand at kende og så bare får besked på at møde i den anden ende af landet.<br>
Men det er da også temmelig uheldigt at du kommer til netop det sted i landet der er mindst småbådsfiskeegnet.....for de har vel ikke fået lavet en rampe i Karup å endnu
<br>
Men det kan lade sig gøre, der er blot 1 times kørsel til det nærmeste trollingvand, medmindre du vil omvendes og begynde at binde fluer
<br>
Hvem ved, det kan være DU knækker gåden efter de store havbasser i Limfjorden, hvor jeg har tilbragt uanede mængder af tid som trollingfisker fra 1989- 1993 og det kun lykkedes at fange en enkelt på overflade. Derimod ”tonsede” vi fisk ind på kysten.<br>
Og en times kørsel sydpå, så har du Lillebælt, som i år har brilleret med meget små torsk, næsten ingen havørreder, et svært fiskevand at lære at kende, men jeg ved du elsker en udfordring . Vi ses nok derude fra september....der starter min sæson, så er det til at være der for klude & turistsejlerne
<br>
PS. Ta` BG med , han trænger også til at lære lidt