Et godt ti...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 3 måneder siden #1009926 af
Besvaret af på emne Et godt ti...
det skulle da også være mærkeligt hvis de såkaldte vrag flytter sig rundt på bunden....så ingen tvivl om det er torsk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 3 måneder siden #1009916 af
Hvis jeg skal bedømme på hvor hårdt fiskene stod mod bunden i tirsdags i dette område, føler jeg mig ret overbevist om at det er torsk......

• Jan Schmidt
  • Jan Schmidt's profilbillede Emne forfatter
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1009913 af Jan Schmidt
Besvaret af Jan Schmidt på emne Et godt ti...
Hej Per<br>
Det du tror, er konjunkturerne af er vrag er torsk og så vidt jeg ved ligger Landgangsbåden ikke der. Jeg har også alle mine pirke endnu. <br>
Hvad mener i andre?<br>

• Jan Schmidt
  • Jan Schmidt's profilbillede Emne forfatter
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1009912 af Jan Schmidt
Besvaret af Jan Schmidt på emne Et godt ti...
Hej Claus<br>
Tak for de trøstende ord. Jeg er klar til nye udfordringer og selv om jeg starter på bar bund, har jeg da tænkt mig at vise den gamle (BG), at der kan fanges fisk i bla. Lillebælt.<br>
<br>

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 3 måneder siden #1009911 af
Hej Jan<br>
Jeg føler med dig, fik selv samme tur i 93/94 da der ikke skulle være flere jetjagere i Karup.<br>
Når man i flere år har gået og lært et fiskevand at kende og så bare får besked på at møde i den anden ende af landet.<br>
Men det er da også temmelig uheldigt at du kommer til netop det sted i landet der er mindst småbådsfiskeegnet.....for de har vel ikke fået lavet en rampe i Karup å endnu ;-) <br>
Men det kan lade sig gøre, der er blot 1 times kørsel til det nærmeste trollingvand, medmindre du vil omvendes og begynde at binde fluer :-)<br>
Hvem ved, det kan være DU knækker gåden efter de store havbasser i Limfjorden, hvor jeg har tilbragt uanede mængder af tid som trollingfisker fra 1989- 1993 og det kun lykkedes at fange en enkelt på overflade. Derimod ”tonsede” vi fisk ind på kysten.<br>
Og en times kørsel sydpå, så har du Lillebælt, som i år har brilleret med meget små torsk, næsten ingen havørreder, et svært fiskevand at lære at kende, men jeg ved du elsker en udfordring . Vi ses nok derude fra september....der starter min sæson, så er det til at være der for klude & turistsejlerne :-)<br>
PS. Ta` BG med , han trænger også til at lære lidt :-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 3 måneder siden #1009910 af
Efter konjukturerne at dømme og den cirkaposition, der er på billedet, samt dybden (nok angivet i fod) kunne det godt ligne Landgangsbåden, der står på 27 til 32 meter med stævnen i retning 360 gr. Pos. på denne er WGS 84 55.52.029 - 12.44.794. Der fiskes meget pirkefiskeri på pos. så bare bliv ved. Jeg skal nok hente alle jeres pirke, der sidder fast på bunden :-) <br>
mvh<br>
peto

Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer