-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Alle.<...
Hej Alle.<...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 5 måneder siden #1008711
af
Er lige kommet i land. Det var ikke nogen fornøjelse !!!! Der var så tåget og blæst at det ikke engang var sjovt at være ude !!!!!<br>
Spøg til side, det blev ikke til fladfiskeri i denne omgang men måske i morgen ???<br>
For øvrigt blev det til 2 havørred, 4 torsk, og 2 horn. Beholdte en hav... samt en torsk. <br>
Håber søndag giver lidt mere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 5 måneder siden #1008696
af
Tak for oplysningerne, jeg tror jeg vil blive i køge bugt, da jeg har udgangs-havn i Hundige, men hvem ved ? Der er jo lovet godt vejr i weekenden så det kan være jeg måske prøver Dragør.<br>
Garderhøjen ?? hvor er det ?<br>
Hilsen Jan.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 5 måneder siden #1008693
af
Hej Jan. Det er måske en lidt længere sejltur men prøv ved garderhøjen eller 3-4 sømil nord for sønakken. MVH Mikael Kort
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 5 måneder siden #1008671
af
Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men jeg har af fritids garnfisker i Dragør havn hørt at de sætter nogle gange deres garn syd for Dragør ud for skolen på ca. 4-5 meters vand. Prøv det og skrive tilbage hvis du har succes.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 5 måneder siden #1168090
af
Hej Alle.<br>
Jeg har nu trolling-fisket en del år i Køge bugt, og har da (synes jeg selv) fået en del gode fangster af både ørred og torsk. Men så kommer spørgsmålet, hvis jeg nu godt vil fange nogle flade hvor tager jeg så hen ???? Jeg har ligget ved sandsuger hullerne, på Juels grund og langs (stort set !!! ) hele 10 meter kurven, og på ialt mange timers fiskeri, er det kun blevet til en lille "gnalling" som blev genudsat. Gerne waypoints hvis nogle kan nogle gode steder. På forhånd tak.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Alle.<...
Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder