-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej.<br>
V...
Hej.<br>
V...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 2 måneder siden #1004339
af
Hej Lasse<br>
<br>
Min båd ligger i sydhavnen (ingen bil desværre) og jeg skal derfor ud gennem kalvebod løbet for at komme til bugten, og jeg kan love dig at der mindst dobbelt så mange garn på den side af broen, jeg har også flere gange været ude for at der er blevet sat garn på tværs af sejlrenden lige efter broen.<br>
Held og lykke med de flade i bugten det har jeg aldrig haft held med derude.<br>
<br>
Fiskehilsner<br>
Erik
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 2 måneder siden #1187914
af
Hej.<br>
Var en tur på køge bugt idag, startede fra Hundige før middag og daffede roligt nordover med et par overflade stænger.. Meningen var vi skulle opstøve de flade i bugten, havde sandorm, børsteorm og sild/hornfiske strimler med.. Men ak efter 7 timers spotten rundt og baden orm, var resultatet en lille havørred på en 37-38cm genudsat men flot fisk og en spinkel torsk os genudsat... Vi vendte om på nordsiden af sejlrenden ind til Avedøre værket.. Jeg blev ærlig talt lidt overrasket over hvor mange garn der står på den strækning.. det er jo såen set umuligt at befinde sig på den rute uden man kan spotte et garn et eller andet sted.. Der må åbenbart være fisk nok i den bugt..<br>
Nå bare en tanke..<br>
Vil forsøge nogen flade fra Lynetten i morgen.<br>
Mvh
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej.<br>