-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Kroatien,t...
Kroatien,t...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 3 måneder siden #1003952
af
Hej med jer.<br>
Jeg var en tur i Kroatien i juli og der var fiskeriet ikke startet endnu, men de fisk der bliver talt om, er en tun til Rene Letvad på 78 kg. og en til Denis (Big Game skipper) på 192 kg. så det ser ud til at sæsonen er startet fint. ;o))
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
19 år 3 måneder siden #1003951
af
Av, Steen, det er jeg ked af at erfare. Jeg kommer heller ikke af sted, med samme begrundelse. Men næste år...... så kan man måske gentage kunststykket.<br>
Ses mandag. Wolfgang.
-
Keld Nørgård Jensen
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
19 år 3 måneder siden #1003949
af Keld Nørgård Jensen
Hej,jeg går også og grubler om at tage der ned.da jeg efterhånden har fået anskaffet mig det meste grej til det grove fiskeri.Det lander på min kammerat, om han har tid til at tage afsted.Jeg fik en sms fra Søren rustfri D 02-08,om at der var landet tun på henholdsvis 78 kg og 192 kg de sidste par dage,men jeg ved ikke hvor han har meldingerne fra.Så det tyder da på at der er grove fisk i farvandet dernede.<br>
Vi ses forhåbentlig dernede,midt i september.<br>
Knæk & bræk fra Team Hjulben.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 3 måneder siden #1003948
af
Hejsa, kommer desværre ikke selv afsted, men ved at Søren Rustfri og Wolfgang tænker på at tager derned.<br>
<br>
Har måtte aflyse, da riget fattes penge *G*
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 3 måneder siden #1187772
af
Kroatien,tun . Er der nogen , som tager derned i år? Jeg ville så gerne have nogle meldinger dernede fra. Da jeg kun vil køre derned hvis der er nogen fisk at komme efter. Var der sidste år uden at få noget.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Kroatien,t...
Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder