Klub Aktivitet

  • Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
2 måneder 1 uge siden #1191221 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Klub Aktivitet
Jeg sad netop lige nu her på hjemmesiden og opdagede at der var Juniortur på lørdag og besluttede egentlig at tilmelde mine 2 børn og Jeg, men opdagede desværre at det var blevet aflyst pga. for på tilmeldte.

Jeg ved ikke hvad der skal til for at få folk (og unge) ud af busken, men noget skal der jo ske, for at det ikke ender som du skriver.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Henrik Hansen
  • Henrik Hansen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
2 måneder 3 uger siden #1191219 af Henrik Hansen
Klub Aktivitet blev oprettet af Henrik Hansen
Kære medlemmer I SSK
Vi har en fantastisk klub med 1500+ medlemmer, en særdeles aktiv bestyrelse og frivillige, som bruger en masse af deres fritid på at arrangere de events og arrangementer, som bliver forslået på debat aftenen. Bland andet Familieture hvor stort set alt bliver betalt af klubben - slæbested, havnepenge, 2 x morgenmad og aftensmad om lørdagen. alt dette er noget man får med i sit kontigent. Alligevel er det chokerende hvor få, der støtter op om disse arrangementer. Kom nu ud af busken for pokker, og tag familien med på en hyggelig weekend! Det kunne også være du fik nogle nye fiske/sejl venner på sådan en weekend. Junior turen har været en fast indslag I mange år, men også den er hård ramt af manglende tilmeldning. Netop dette arrangement er målrettet børn og unge og jeg kan af erfaring sige, at de har den mest fantastiske dag. Det er jo også der, vi skal finde vores nye medlemmer og fiskere/sejlere, når vi andre takker af. Er det ikke ens børn eller børnebørn, jamen så hiv fat I naboen og deres unger, og inviter dem med ud og vis dem, hvad I bruger den båd til, der står i indkørslen. Der skal blot være en ombord, som er medlem af SSK. Kære venner tag nu og støt op om de aktiviteter som klubben tilbyder, ellers kan det ende med at vi sidder tilbage med en klub helt uden arrangementer. Husk på at betalingen for at lave arrangementerne til bestyrelsen og de frivillige er at se en masse glade medlemmer deltage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer