En legende er her ikke mere

  • Bjarne Lehné
  • Bjarne Lehné's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
1 år 6 måneder siden - 1 år 6 måneder siden #1190896 af Bjarne Lehné
En legende er her ikke mere blev oprettet af Bjarne Lehné
Er der nogen der har løfte mit lystfiskeri, er det Jens Ploug Hansen, Børge Munk Jensen og nu Carsten Gilder der har forladt os alt for tidligt.

Jens med mange time foran hans kamera og utallige udenlandsrejser men ”Munken” og så Carsten der har givet mig over det halve af mine ”Målere” dels fra Frk. Kviste dels fra ”Thailand” hvor han var Øresunds konge med flere tusind ”Målere” for ikke at nævne hundredvis af +20 kg. Hvil i fred Carsten, foruden Munken og Jens der er flere i fiskehimmelen du får selskab med bl.a.  Poul Stabel og Kjeld ”Gadusen”

 Bjarne Lehné  

PS! Bisættelsen finder sted i Risbjerg Kiekegårds Kapej tirsdag  d. 18. oktober 2022 kl. 11:00. Hvis der ønskes at deltage i bisættelsen eller sende blomster, skriv derfor privat til datter  Nanna Gilder  for adressen.

 
 
Bilag:
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Bjarne Lehné.
Følgende bruger(e) sagde tak: Michael Rohlff

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer