Er der nog...

  • Mathias Skjernov
  • Mathias Skjernov's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
4 år 11 måneder siden #1106181 af Mathias Skjernov
Besvaret af Mathias Skjernov på emne Er der nog...
Tak for dine fine råd Peter. Sig til hvis du vil med ud og fiske en dag så send mig en sms på 28765170? Det ville være godt at lære fra en erfaren og lokalkendt lystfisker. Vh Mathias

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 11 måneder siden #1106158 af Peter Nielsen
Besvaret af Peter Nielsen på emne Er der nog...
En dipsy diver el. Wobler med stor ske ( prøv evt. Rød/orange ) så du fisker på 5-7 m dybde over 10-12 m vand. - det er guf for torsk
Der er flade overalt på danske siden fisk på 5-10 m , flyt plads hvis der ikke sker noget el. Der er mange små isinger , har fået fine flade lige ud for havnen vest på ned mod DR. Mølle
Hornfisk er bare slanke blink og trække rundt ud for Hornbæk/ plantagen du finder hurtigt hvor de er ( bedst her i maj )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias Skjernov
  • Mathias Skjernov's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
4 år 11 måneder siden #1106142 af Mathias Skjernov
Besvaret af Mathias Skjernov på emne Er der nog...
Hej Peter.
Jeg har også Hornbæk som hjemhavn og kan godt sejle over på den svenske side - så tak for rådet. Dog har jeg endnu ikke prøvet at trolle, så på hvilken dybde står der torsk og havørreder?
Og hvor fanger du fladfisk og hornfisk på den danske side?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 11 måneder siden #1106137 af Peter Nielsen
Besvaret af Peter Nielsen på emne Er der nog...
Har Hornbæk som hjem havn , du fanger intet på danske siden mellem Gilleleje /Helsingør kun hornfisk og fladfisk - resten er spild af tid
Har haft en del held med trolling ved sofiero og syd over på 10-12 m vand mest torsk men også fine ørreder og makrel i juni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias Skjernov
  • Mathias Skjernov's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
5 år 19 timer siden #1189295 af Mathias Skjernov
Er der nog... blev oprettet af Mathias Skjernov
Er der nogle af jer som fisker i Øresund ud for Hornbæk imellem Gilleleje og Helsingør og kan fortælle mig hvor og under hvilke forhold man fanger torsk nu om foråret i april og maj?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.238 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer