lange små...

Mere
5 år 3 måneder siden #1105820 af steen
Besvaret af steen på emne lange små...
Jeg har haft det i min drago 570. Fik det lavet men de kom igen. Tror ikke det har den store betydning da det bare er i gelcoat’en. Mine var ganske små(men lange) og han sleb gelcoaten ned nyt på og 3 månder efter var de der igen. Først Da jeg lavede spanter inde i bådens kistebænke blev det bedre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #1105819 af steen
Besvaret af steen på emne lange små...
Jeg har haft det i min drago 570. Fik det lavet men de kom igen. Tror ikke det har den store betydning da det bare er i gelcoat’en. Mine var ganske små(men lange) og han sleb gelcoaten ned nyt på og 3 månder efter var de der igen. Først Da jeg lavede spanter inde i bådens kistebænke blev det bedre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Helmuth
  • Helmuth's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
5 år 3 måneder siden #1189168 af Helmuth
lange små... blev oprettet af Helmuth
lange smårevner i gelcoaten Drago 570 lignet noget der stammer dybere fra, noget der har erfaring, omkring dette problem ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer