-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Så kunne ...
Så kunne ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 6 måneder siden #1187543
af
Så kunne jeg ikke dy mig mere selv om lægen sage 4 uger
tirsdag var thomas hardenberg og jeg ude fra brøndby på en aften tur på ca 4 timer hvor vi fisked i området ved aflaugshage. det blev til 18-20 torsk alle genudsat på nær 2 , 1 stk havørred på 41 cm 3 stk horn, så man kan spørge sig selv om hvad der var størst plage horn eller torsk.<br>
<br>
onsdag aften prøved jeg igen sammen med brutus. vi ankom kl. ca 16 og der var skumtoppe over det hele øv,øv så vi kørte en tur i klubben og drak kaffe med claus og bo , som uforstående ikke kunne forstå det blæste. vi tjekket vejret på dmi og kunne konstatere at da vi var der blæste det 10-11 sek men kun 5 sek nu, så vi slugte kaffen og var så på vandet kl.1800 og fisked i området ved akvarium og var i havn igen kl. 2215 og det gav næste det samme som sidst 25-30 torsk 1 horn og en ørred på 42 som var fyldt med tobiser. torsken stod i alle vandlag nederst som øverst, og igen var det torsken der var den største plage. vi kan konstatere at der er fler torsk end ørred i bugten iøjeblikket. dagens 2 største torsk var 2.2 og 2.4 kg.<br>
<br>
mvh Grislingen og besætning
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Så kunne ...
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder