ER SSK WEB...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 5 måneder siden #1103625 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne ER SSK WEB...
Tak for info - ses måske på vandet i morgen &#128077

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
6 år 5 måneder siden #1103624 af Thomas Hauerberg Larsen
Besvaret af Thomas Hauerberg Larsen på emne ER SSK WEB...
Der er ny hjemmeside på vej, hvor der også er integration mod facebook, selvom vil gerne vil beholde så meget trafik som muligt på egen side. Der foreligger p.t. et næsten klart design og udviklerne er gået i gang med opsætning af koden til de forskellige elementer efter en specifikation primært udarbejdet af Jens Sahl og lidt af undertegnede. Vi håber at løftet af siden hjælper, men facebook og mange teams ønske om at drive "private" sider er en hård konkurrent, der splitter trafikken over mange flere sider end i "gamle" dage for 5 år siden.

Stat tuned som de siger på den anden side af dammen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Søren Melby Andersen Team Arbejdssky
  • Søren Melby Andersen Team Arbejdssky's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 5 måneder siden #1103623 af Søren Melby Andersen Team Arbejdssky
Besvaret af Søren Melby Andersen Team Arbejdssky på emne ER SSK WEB...
Hej Tonny, tror desværre det er som med meget andet at det foregår på Facebook. Mvh Søren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 5 måneder siden #1188818 af ukendt bruger
ER SSK WEB... blev oprettet af ukendt bruger
ER SSK WEBSIDEN AFGÅET VED DØDEN??

Er jeg den eneste der undrer mig over det faldende antal indlæg og fangstrapporter på Småbådsklubbens hjemmeside.

Specielt mængden af konstruktive og vidensdelende indlæg fra gamle og nye medlemmer fra SSK ser ud til at være i frit fald :-(

Jeg husker tydeligt hvordan hjemmesiden for et par år side nærmest flød over med fede indlæg, fangstrapporter og DIY-opskrifter fra altvidende medlemmer som f.eks: Carøe, Cjap, Jaltoft og Popeye.

Hvor er alle de gode og motiverende indlæg blevet af?

Bruger klubbens mange medlemmer andre fora eller sociale medier til at dele viden om lystfiskeri generelt og småbådsfiskeri specifikt?

Er tiden ved at løbe fra den traditionelle hjemmeside - eller savner vi bare en SSK Facebookside, hvor de hurtige nyheder kan deles med et snuptag?

Personligt savner jeg lidt “midtvejs-udmeldinger” fra bestyrelsen om hvad vej vi går i forhold til hjemmeside/sociale medier.

Selv om klublokalet i Hedehusene er hyggeligt, er det efter min mening på nettet at den største interaktion foregår mellem medlemmerne.

Kom frisk frem og del holdninger &#128521

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer