-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Wireskift ...
Wireskift ...
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
20 år 1 måned siden #1001698
af Steen Højager
Hej Bjørn<br>
Når jeg ønsker at lave en 'frisk' montering af loddet på wiren, bruger jeg bare en ganske alm. lille kovs, som jeg sætter en kraftig springring i, lægger wiren omkring og monterer to små kobber wirelåse på. Disse wirelåse klemmer jeg sammen med en ganske almindelig bidetang. Det er en meget simpel løsning, og jeg har endnu aldrig mistet et lod.<br>
Knæk og bræk <br>
Steen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 1 måned siden #1001693
af
På mine scotty var der henholdsvis 140 fod og 160 fod jeg har lige skiftet<br>
og sat ca 180-200 fod på hver <br>
Vedr. Tang kan man bruge en almindelig kabeltang <br>
jeg har dog selv måtte låne en <br>
du kan også bruge Canons wirelåse der behøver du ikke tang til dem har jeg <br>
blandt andet liggende som reserve fordi man næsten aldrig har en tang ved hånden når der er behov for det <br>
Jeg håber du finder en venlig sjæl som har en tang du kan låne<br>
MVH Bo<br>
<br>
<br>
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 1 måned siden #1186992
af
Wireskift talurittang.Skal skifte eller afkorte wiren på mine scottys og tænker om klubben er i besiddelse af en sådan tang, vil jo helst gøre det ordentligt og ikke svine miljøet til med mine dyre lodder.Hvis ikke klubben er i besiddelse af on. så var det måske at indkøbe en sådan til værkstedet.Iøvrigt<br>
hvis der er nogen der ved hvor meget wire der egentlig er på en scotty pro pack vil jeg også meget gerne vide det.Er jo ikke sikkert at man behøver at skifte det hele bare fordi de første meter krøller lidt, hvad dette så end skyldes.Hilsen "team viknes" Bjørn.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Wireskift ...
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder