-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeg var en...
Jeg var en...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 5 måneder siden #1001311
af
De kan købes bl.a. købes i Jagt og Fiskerimagasinet på nørrevoldgade i kbh.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 5 måneder siden #1001297
af
Hej Claus; Det lyder som en god dag. For 3 uger siden da jeg fiskede i netop det område monpoliserede hornene min agn. Vi fik 24 hvoraf halvdelen var store nok til at tage med hjem. Hvordan havde du det med hornfiskene igår ? Og hvor køber man Stingking og er der specielle farver eller andet der er at foretrække.<br>
Mvh Hugo
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 5 måneder siden #1186828
af
Jeg var en tur i bugten i går søndag. Vi skulle jo havde været på Møn, men den blev jo desværre aflyst. Jeg mødtes klokken 06:00 med Flemming i Køge Havn og vi satte grejerne lige før Sønakken. Mellem Sønakken og Bøgeskoven, fik jeg en ørred på 2 kg. og 51 cm. Næsten ned ved de gule bøjer, men inde på 8-9 meter vand fik jeg den næste som var på 2,6 kg. Efter at have fisket lidt rundt i området, blev kursen sat ned mod Sønakken igen. Her kom den sidste ørred forbi. En lille en på 45 cm. som kommer til at passe perfekt i røgeovnen. Den ene ørred fik jeg på dipsy med sort/hvid apex 6,5” og de to andre på den anden dipsy med en af de nye Stingking i grøn/klar. Jeg må sige at jeg er imponeret over disse nye Stingking. Efter at jeg fik to da vi tog til Pukaviken i foråret, har jeg fanget en del Laks og Ørred på den. Det er åbenbart en agn som kan andet end at fange fiskere ;o)
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeg var en...
Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder