Jeg har nu...

Mere
10 år 8 måneder siden #1079765 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Jeg har nu...
Jeg starter altid med børster på de nederste kroge og varierer så med gulp, skalrejer og brisling/tobis på de øverste. Det giver et bud på om dagen er en dem, hvor de flade er mere i hugget til andet end orm. Har oplevet dage, hvor skalrejer har været i særklasse bedste agn, og lysten til gulp varierer også fra dag til dag.

Meeeen børster er næsten altid noget, man kan fange på -)

Knæk og bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Allan Mortensen
  • Allan Mortensen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
10 år 8 måneder siden #1079742 af Allan Mortensen
Besvaret af Allan Mortensen på emne Jeg har nu...
Hej Frits
Alle de gange konen og jeg har fisket flade der har det været med børsteorm og det har givet skrubber, rødspætter, isinger samt flere knorhaner.
To kroge på hovedlinen også bly (pirk mellem 75-125 gram) også et slæbetakel efter pirk det giver flest fisk for mig
Mvh
Team Bandit

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
10 år 8 måneder siden #1182594 af ukendt bruger
Jeg har nu... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg har nu fisket efter flade en del gange på det store område Disken i nordlige Øresund, men ikke med særlig godt resultat. Er der nogen af jer i generelle vendinger vil skrive lidt om fiskeriet her. Jeg ved godt jeg ikke får positioner, men bare sådan generelt. Jeg har hovedsagelig fisket med skalrejer, som virker glimrende nord for Helsingør ud for LO skolen og på Lappegrund - men Disken kan jeg bare ikke lige knække koden for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer