Simris i uge 7<br>
Da jeg efterhånden har fået det indtryk at Simris er SSK Domæne og ikke JSK ELLER FTK område vil "jyden" tillade sig at skrive her på SSK siden
.<br>
<br>
Nu kan jeg så småt seriøst håbe på juleferie og i den forbindelse er der kommet finplanlægning på tapetet og et par tåbelige spørgsmål melder sig.........igen
.<br>
<br>
Er Simris overrendt i uge 7 (åbenbart vinterferie) ??<br>
Er der et pengeautomat så man kan hæve penge i Simris ??<br>
Så vidt jeg kan sjusse mig til er Simris "Bornholmer taktik" altså flasher/doger og den stive/grizzly. Er det det ?? eller er det bare ting der er et must i grejboxen ??<br>
Jeg har læst at nogle kun fisker med 3-4 stænger derovre. Dog så jeg en båd på
www.simrishamnstrolling.se/ som havde 10 stænger placeret. Hvad er det typiske antal stænger man bruger derovre.
<br>
Jeg ser frem til nogle delige dage ved simris med 9-10 sek/m, is i stangøjer og at Quicksilveren skal beklædes med isbryder panser
<br>
Planen er, at jeg sætter mig i sofaen Fredag eftermiddag og så når vejr udsigten er OK. Kører jeg til Simris og har båden i vandet 1,5 time efter afgang fra Århus
<br>
<br>
Et spørgsmål mere. Kunne man forestille sig at hvis vejret er for dårligt til Simris kunne man fiske lidt på Øresund efter torsk, da Øresund vel ligger mere beskyttet end Simris ??<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian<br>