-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeg kunne ...
Jeg kunne ...
-
-
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056092
af
Med hensyn til torskene, så er fiskeriet ikke sådan lige til, da torskene kan samle sig mange forskellige steder og der er ikke sådan bestemte positioner, hvor de samles hvert år.
- Det du skal lede efter, det er stengrunde på ca. 20-23 meters dybde - det er sjældent, at torskene står i buler, som man kender det fra f.eks. Øresund, så du skal altså ikke lede efter buler, men efter fisk, som står tæt hen over bunden på stengrundene - du skal indstille dit ekkolod med en lidt lavere sensivitet end du normalt ville bruge (1-3% lavere) for at have en bedre chance for at se, om der er torsk på stengrundene.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1179944
af
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at fiske fra Rødvig, men jeg kender ikke meget til fiskeriet dernede, jeg ved der til tider kan være super bulefiskeri, men ikke hvor det foregår. Jeg ved heller ikke om der er noget ellers at komme efter. Hvis der er nogen der har nogle tips til fiskeriet, ville det være super. Svar kan evt. gives på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeg kunne ...
Tid til at oprette siden: 0.131 sekunder