Hej med je...

Mere
13 år 9 måneder siden #1056083 af Michael Holme
Besvaret af Michael Holme på emne Hej med je...
Hejsa , det bliver ikke første og sidste gang du kommer til Singö , Har været der oppe 2 gange , og skal der op igen i år . Fiskeriet er i verdensklasse , når det drejer sig om vandrelaks , der bliver fanget rigtig mange 10+ . Knæk og bræk med turen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Bent Jensen
  • Bent Jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
13 år 9 måneder siden #1179943 af Bent Jensen
Hej med je... blev oprettet af Bent Jensen
Hej med jer.
I forbindelse med klubturen til Singø i juni måned har jeg brug for et elektronisk Navionics SD søkort over Østersøen, der passer i mit Lawrence 112. Jeg har i første omgang sat en annonce ind på vores køb/salg/bytte, men vil ogå lige forsøge mig her i forummet, der bliver læst af rigtigt mange klubmedlemmer.
Da det måske er eneste gang jeg kommer med til Singø er jeg lidt fedtet og vil helst ikke investere i et søkort til 1500-2000,- kr., hvis det viser sig, at være et engangs eventyr, hvorfor jeg håber, at kunne låne/leje et kort af et klubmedlem til en rimelig pris, hvis der er en, der ligger inde med et sådant kort og som ikke skal bruge kortet i uge 28.
mvh.
Bent Hytholm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer