Hej alle ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055990 af
Besvaret af på emne Hej alle ...
Tillykke Thorben.
Vi er nogen der godt kan være misundelige på dine evner til at få konen med på ideen om den helt rigtige familiebåd.. læs fiskebåd :o)
At du så må affinde dig med at være det eneste sejlende hundeinternat i kongeriget Danmark, ja det må du jo bare leve med.. :o)
Held og lykke med det endelig køb.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055985 af
Ha ha ha. Det var f..... en god "historie".
Rigtig hjetelig tillykke men dit kommende hundehus, og HUSK nu at lukke døren, så den ikke tager vand ind agter.

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055980 af
Vi skal se på nogle stykker men jeg tror det bliver en 640

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055972 af
hvad var det så for et hunde hus de fik der jo mange modeller af drago men de sejler godt

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055970 af
Haha god sælger der :D

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1179923 af
Hej alle ... blev oprettet af
Hej alle
En lille sød historie.
Min kone og jeg har en Bella 510, en dag vi var på vandet, begyndte det at blæse lidt op, og vi måtte vende om og sejle ind, hun nåde at blive lidt søsyg , da vi kom hjem sagde hun at det var spil af tid, nu skal det lige siges at min kone bliver nemt søsyg, og vil absolut heller sidde og lave hobby hjemme.
Efter en lang snak om både, og deres størrelse, kom vi også frem til at den jo var for lille :-)
Jeg følte jeg havde vundet en stor sejer uden hun fattet mistanke.
Så nu kan jeg få den Drago som jeg så længe havde drømt om. men nej nej hun så på bonum 255 og en luna 26. De var jo billige.
Vi startede med at kører ud og kigge på Bonumen, og ak den var med agter kahyt, og det ville hun ikke have, så nu gik jagten ind på luna 26, og ved gud om hun ikke lige pludselig ville have den skulle være en mortor sejler :-) hvad havde hun lige gang i, men jeg kører da gerne helt op til Helsingør, det skal lige siges vi bor på Lolland, for at se på en motor sejler .
Da hun så den, kan det nok være hun trak piben ind, den var jo både gammel og lugtede jo også grimt, griner, så hun syntes altså vi lige skulle køre en lille tur til Køge, og kigge på den der (plastik) båd, den kan jo vaskes ikk.
Det skal også lige siges at vi har 3 små hunde, og jeg mener SMÅ hunde, som konen VIL have med, nå vi sejler, og i Bellaen kan de ikke få skygge.
Så vi drønede over og kiggede på min længe ønskede drago, og tænk hun faldt for den, med den kommentar, jamen den kahyt er da et perfekt hunde hus til mine hunde, så nu køber jeg verdens dyreste hundehus :-) det er et spørgsmål om hvordan man sælger ideen til konen.
Mange hilsner Thorben

Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer