Hej folken...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1055716 af
Besvaret af på emne Hej folken...
Jeg tror at det ender med at mit valg skal stå mellem et Accurate Boss Xtreme BX400X og Daiwa Saltist 40H da hjulet ikke skal være et 2-Speed. Da jeg er dækket ind til fiskeriet på dybt vand. :-)

www.fiskegrej.dk/Varedetaljer.aspx?vareID=5076&Sub=2&Category=7

www.fiskegrej.dk/Varedetaljer.aspx?vareID=4592&Sub=2&Category=7
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1055693 af
Man kan købe Penn TRQ200 hjem fra USA via ShopUSA til ca. 2400,- kr. , det er det absolut bedste hjul til helleflynder, torsk mm. og så er det samtidig det bedste hjul til bulefiskeri og fiskeri på det Gule rev - efter min vurdering er det overkill at bruge større hjul og samtidig tager det en del af fornøjelsen og er unødvendigt trættende at bruge et større og tungere hjul. Alternativt kan man jo pt. købe Trinidad 16 el. 20 til 2300.- kr. i Sportdres:
fishfreakonline.com/penninternationtrq200.html
www.fiskegrej.dk/Varedetaljer.aspx?vareID=3915&Sub=2&Category=7

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1055689 af
Ja - Jacob, du er i den dyre ende.... Men hvis du skal have et hjul der også klarer de store dybder ( stor rødfisk f.eks. ) anbefaler jeg, at du køber et 2-gears. 200 m dybde, et tungt lod og med fisk på tacklet er sgu´ hårdt arbejde. Derfor det lave gear. I øvrigt tror jeg ikke, at du kan finde et hjul der dækker alle situationer, så medbring 2 stk. Et godt bud på et kraftigt og stabilt 2-gears hjul er Tiagra 12. Det mindste i serien, men bygget som en kampvogn. Men også Talica II og Tyrnos II er gode stabile hjul. Knæk og bræk deroppe på 71-nord.
MVH / Lars "RAGNO"

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1055682 af
Det absolut bedste og lækreste hjul er et Penn TRQ 200 - det kan købes hjem fra UK. til omkring 3000,- kr.
Bilag:

Mere
13 år 10 måneder siden #1055678 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne Hej folken...
Hvorfor ikke vælge det RIGTIGE fra starten :O)

vælg et accurate... jeg har fisket en del år med et 665MX som jeg bare elsker... den fedeste bremse uden samligning, leverdrag osv.. det fås i følge min mening bare ikke bedre.. har de sidste par ture fisket med deres bx2-500 hjul som også lader til at gøre arbejdet ordentligt.. har fisket en del med trinidad og det er bestemt en godt hjul, det samme med Daiva saltiga.. men fælles for dem begge er stjernebremsen.. bare ikke til at stå og rode med.. hvis ikke du vælger accurate, så kik på shimano torsa eller shimano talica II som er trinidad efterfølgeren bare meget federe og med leverdrag bremse.. fiskede en del med talica sidste år.. men endnu har ingen af hjulene kunne nå mine accurate hjul til sokkeholderene!

www.fiskegrej.dk/Varedetaljer.aspx?vareID=5077&Sub=2&Category=7

• Kim (Bamse) Mortensen
  • Kim (Bamse) Mortensen's profilbillede
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
13 år 10 måneder siden #1055666 af Kim (Bamse) Mortensen
Besvaret af Kim (Bamse) Mortensen på emne Hej folken...
Har haft et Trinidad fint hjul har et Daiwa nu det bliver ikke bedre.
ville vælge Daiwa til en hver tid..

Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer