-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Planlægge...
Planlægge...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055714
af
Hej Claus og Robert.
Takker for jeres input, jeg skal nok kvittere med en rapport fra turen til Ærø.
Håber selvfølgelig at det blever en fangstrapport
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055608
af
Der er et stort stenrev 2km vest for søby der stræker sig fra skjoldnæs i nord og hele vejen ned langs med øen, har aldrig prøvet at trolle der ude men har pirket rigtig mange torsk ud for søbycamping for nogle år tilbage, er bange for at der ikke er så mange torsk der mere men ved at erhvervsfiskerne fanger mange ørder som bifangst der ude så de kan sikkert også fanges på blink.
Lige nord for søby havn( ca 3km) er der et rev/ pynt der heder "næbet" super plads med rigtig god strøm og fine skrænter.
Skjoldnæs fyr er også en rigtig god plads.
De største kystørder pjejer somregl at blive fanget på vestkysten af øen (vitsø)
lige vest for søby.
Go tur.
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
13 år 10 måneder siden #1055606
af Claus Jensen
Hej Ebbe. Ærø er et af Danmark bedste steder for kyst ørreder, rigtig mange kystfisker tager til øen for at udfordre ørrederne.
Særligt hele den syd / østlige side af øen byder på den ene spændende plads efter den anden, men der er også rigtigt mange uudforskede områder som kunne være interessant. Jeg har dog mest fisket på nordsiden af øen og har fanget mange ørreder, de fleste omkring målet.
Hvis vejret er til en tur ud I østersøen vil jeg nok satse på nogen af de meget spændende områder der ligger lidt sejlads fra land mellem Ærø og Tyskland.
I må ha´ en god tur, knæk og bræk.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1179854
af
Planlægger at tage på påskeferie på Ærø, og tænkte på at slæbe båden med. Vil ligge i i Søby Havn. Er der nogen, der har kendskab til trollingfiskeriet omkring Ærø på denne tid af året, må I meget gerne smide lidt info ind på denne tråd. Jeg har ikke sejlet i dette farvand før, så tips og triks modtages gerne.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Planlægge...
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder