Ulovlig op...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1055458 af
Besvaret af på emne Ulovlig op...
Morten har ret. Lad os klappe hesten. Når man bliver rigtig vred - er det som regel en god idé at tælle til 10. En politiker sagde en gang: "Det der er sagt er ikke sagt, men det der er skrevet, det er sagt". Husk i øvrigt på, at alt hvad der skrives i dette forum kan søges i f.eks. Google - måske i al fremtid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1055455 af
hummmm det er sørgeligt at se at det er præcist på det stræk at ssk smolt bliver sat ud, og ja det ved jeg for jeg har været med adskellige gange :-/

mvh per lassen

• Morten Christensen
  • Morten Christensen's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
13 år 10 måneder siden #1055450 af Morten Christensen
Besvaret af Morten Christensen på emne Ulovlig op...
Hej

Nu er jeg ikke landmand, og støtter selvfølgelig ikke ulovlig opgravninger mm.

M e e n. jeg syntes godt nok at når der skrives " LORTE landmænd" så er det at gå fuldstændig i selvsving.

Vi ville vel heller ikke ret gerne kæmmes over en kam og kaldes LORTE trolling fiskere.....................

• Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1055448 af
Hvornår begynder staten at uddele bøder der er så høje at det ikke kan betale sig at gøre dette svineri. En bøde burde være på min. 500.000,- så kan det være at de miljøsvin til LORTE landmænd ikke tør.
Team Krille

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
13 år 10 måneder siden #1055432 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Ulovlig op...
Saadan noget gor mig fandme sur, nu bliver der brugt millioner paa at genudrette de jyske aaer, og saa oedelaegger saadan en idiot en at jaellands bedste aaer, der kan han sku da ikke slippe godt fra

Mere
13 år 10 måneder siden #1055424 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne Ulovlig op...
det er da fuldstændig idioti.. håber at Fredensborg Maskinstation er poltianmeldt ! Hvor er det tragisk når der ydes selvtægt med miljøet som offer.

Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer