-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Ulovlig op...
Ulovlig op...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055458
af
Morten har ret. Lad os klappe hesten. Når man bliver rigtig vred - er det som regel en god idé at tælle til 10. En politiker sagde en gang: "Det der er sagt er ikke sagt, men det der er skrevet, det er sagt". Husk i øvrigt på, at alt hvad der skrives i dette forum kan søges i f.eks. Google - måske i al fremtid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055455
af
hummmm det er sørgeligt at se at det er præcist på det stræk at ssk smolt bliver sat ud, og ja det ved jeg for jeg har været med adskellige gange :-/
mvh per lassen
-
Morten Christensen
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
13 år 10 måneder siden #1055450
af Morten Christensen
Hej
Nu er jeg ikke landmand, og støtter selvfølgelig ikke ulovlig opgravninger mm.
M e e n. jeg syntes godt nok at når der skrives " LORTE landmænd" så er det at gå fuldstændig i selvsving.
Vi ville vel heller ikke ret gerne kæmmes over en kam og kaldes LORTE trolling fiskere.....................
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055448
af
Hvornår begynder staten at uddele bøder der er så høje at det ikke kan betale sig at gøre dette svineri. En bøde burde være på min. 500.000,- så kan det være at de miljøsvin til LORTE landmænd ikke tør.
Team Krille
-
Henrik Erichsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
13 år 10 måneder siden #1055432
af Henrik Erichsen
Saadan noget gor mig fandme sur, nu bliver der brugt millioner paa at genudrette de jyske aaer, og saa oedelaegger saadan en idiot en at jaellands bedste aaer, der kan han sku da ikke slippe godt fra
Mindre
Mere
-
-
-
-
13 år 10 måneder siden #1055424
af Peter Olsen
det er da fuldstændig idioti.. håber at Fredensborg Maskinstation er poltianmeldt ! Hvor er det tragisk når der ydes selvtægt med miljøet som offer.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Ulovlig op...
Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder