Hej Alle! ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1055137 af
Besvaret af på emne Hej Alle! ...
Genialt med sådanne tips.
Med fordel kunne denne tråd have været oprettet under Elektronik... lidt nemmere at finde igen.
Men en tur forbi Bilteam kan vel aldrig skade - udover at man rammes af shoppefeber, og kommer hjem med ting man ikke selv vidste man manglede.

Tak for tip.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1055091 af
Besvaret af på emne Hej Alle! ...
Og jeg har købt begge dele for et halv år siden. Hvis det er den aflange lampe med 96 dioder så er den kanon, giver et rigtig godt lys på både lav og høj.

• Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #1179772 af
Hej Alle! ... blev oprettet af
Hej Alle!
Dette kunne have interesse for dem der står for at skulle lave ny el i båden,jeg fandet i Biltemas katalog på side 467 tvinkabel i størrelsem 0,75 kvadrat til 4,5 kvadrat som er fortinnet i 10 m rulle,det syntes jeg er interessant.Jeg fandt også et Led amaratur på side 469 til 189 kr,det passer fint til lys i kabinen,der er to styrker på lyset og kan nemt lyse kabinen op og så bruger det kun 6w på fuld styrke.Vil ikke gøre reklame for Biltema kun oplyse at den er et besøg vær.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.132 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer