Hej Ørnvi...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1060464 af
Besvaret af på emne Hej Ørnvi...
Kåre har helt ret her.
Jeg har lige fået et "kursus" af en autoriseret grosist og det visser sig at der er meget strenge regler for hvordan det må og skal gøres.

Det setup som Jens viser er direkte ulovligt, og forsikringen vil ikke dække hvis der sker noget.
Hvis det grimme uhelde er ude så vil manden som har monteret det fyr blive stillet for en domstol for uagtsomt manddrab.

Der er rigtig mange regler som er brudt ved denne installation.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1060450 af
Jeg snakked med en CE mand han sagde det er mega "ulovligt" at placere ikke CE godkendt i motorrummet ala. relæ og især en brænder.

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056068 af
Hej Sådan kan det også gøres !!
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #1179681 af
Hej Ørnvi... blev oprettet af
Hej Ørnvik 640 weekend ejer Skulle der være en af jeg der har monteret er Wabasto fyr i motorrummet kunne jeg godt tænge mig at se nogle billeder af monteringen m.m. Har været så heldig at få oplysninger fra Team Basse, der var det monteret i skabet i kahytten, det ville være dejligt at se flere muligheder for montering, så det bliver den bedste løsning for Vandskræk der nu også fryser og vil have varmen.

Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer