Skal der l...

Mere
13 år 11 måneder siden #1054616 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Skal der l...
Tillykke med alle jeres flotte fisk, glæder mig rigtigt meget til båden om nogle måneder er kampklar og laksefiskeriet starter for mit vedkommende.

Mvh. Allan (Simone)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #1054610 af
Besvaret af på emne Skal der l...
det ser godt nok ud som om i har haft en god tur.... man får jo helt lakstinenser) puh hvor jeg glæder mig til en tur på havet igen. Flotte billeder!

Mere
13 år 11 måneder siden #1054545 af Jan Schmidt
Besvaret af Jan Schmidt på emne Skal der l...
Et kig i boksen til en anden stærk fisk på 13.4 kg, taget på sideplaner og kun 8 gram bly forand trolling blinket.
Oncourse
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #1054536 af
Stort tillykke til både Jann og Futte, dejligt det lykkedes, nu der statses og så med utroligt flotte fisk

mvh

• Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #1054528 af
Misionen lykkedes, julelaksen er redet, og der er nok til alle... Super dag i Simris. Vejret viste sig fra den gode side og jeg var heldig at rende ind i min hidtil største simris-laks. 14,5 fede kilo, en rigtig tyksak som tog et lille Ismo-blink fisket efter en sideplaner med 30 gram bly foran. Udløbet mindede mig om de gode gamle Pukaviken dage.. Fed fight som endte med at rammen på mit net knækkede, men ombord kom den..
Futte fik to fisk 14 og 3,5 og jeg hørte om et par stykker mere over 10.
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #1054526 af
Ja det må man sige. Stort tillykke med de flotte fisk. Et par seriøse fisk bland de mange mere "alm" i størrelsen.

Tid til at oprette siden: 0.231 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer