Er der nog...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #1054449 af
Besvaret af på emne Er der nog...
hvis der sider ce godkendelse i båden skal den ikke behaldles igen og du kan slippe for moms hvis du får sejlet den til en havn i Tyskland og så selv køre eller sejler den hjem der fra

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
13 år 11 måneder siden #1054445 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne Er der nog...
ok fordi en båd er CE godkendt herhjemme, så skal "den" importerede båd også CE godkendes og der gives ikke nogen "cut off" på prisen selvom der findes tilsvarende herhjemme som allerede er CE godkendt. det kan koste optil 20-40000 tusinde at få en båd CE godkendt herhjemme. Sålænge du selv beholder båden behøver du ikke at CE godkende den.

Mere
13 år 11 måneder siden #1054441 af Helge Wildt
Besvaret af Helge Wildt på emne Er der nog...
Tag varens pris læg portoen til og læg derefter 31% oveni . nemt ikke . mvh

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #1179644 af
Er der nog... blev oprettet af
Er der nogen der har kendskab til toldregler omkring import af både fra USA.Det drejer sig om enten en Bayliner eller en searay,som jeg mener begge er CE-godkendt i DK.Håber nogen kan hjælpe,jeg mener at bla. Bjarne Lehnè engang har svaret tilbage, men det var elektronik from "overthere,nu er det altså både. Mit tlf nummer :28 11 56 80. (hvis nødvendigt),ellers mail.På forhånd tak.

Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer