Hvad går ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #1054313 af
Besvaret af på emne Hvad går ...
se teammejl hjemmeside

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #1054310 af
Besvaret af på emne Hvad går ...
prøv at fiske lidt højere i vandsøjlen så 1/4-1/2 nede og har du sat kroge på dine blink-))

• Gæst
  • Gæst
14 år 3 timer siden #1179619 af
Hvad går ... blev oprettet af
Hvad går der galt.? Som MOPA ejer igennem 13år og med hjemmelavede elektriske downriggere, kunne jeg hive de blanke jævnligt op i kastrup området..Nu har jeg så fået en shetland 570 og kan ikke se ryggen af nogle af de blanke. Det skal lige siges at jeg ikke har fået monteret mine canon downriggere endnu, så det er med kugle og snor med meterknuder på. Men samme blink, spinnere, ja hele kassen bliver næsten søsat når jeg er ude for at prøve lidt forskelligt.
Hastigheden ligger på 2-3 knob, dybden er ca halv-3/4 nede som jeg altid har fisket med...Men hvad F.. Det bliver til nogle pæne torsk men det er jo ikke lige det jeg leder efter..
Jeg leder også efter en der kan svejse rostfrit..Jeg har rør og lidt plade så jeg kan få monteret mine downriggere. Er der nogle gode bud på en monteringsanordning til disse 2 canon på shetland???
Jeg holder til i kastrup området og båden ligger fast i vandet..
Knæk og bræk til alle

Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer