Hej Christian,
Jeg havde ikke set at de fiskede med overflade agn. Jeg har skam prøvet et trippel hug! Vi mistede lynhurtigt den ene, men fik de to andre ind.
Vi bjærgede alt grej, tog farten helt af og fik dem fightet ind, nettet en ad gangen og aflivet. Det gik fint, selvom som du skriver at pulsen er godt oppe
Det blev tvillinger som du ser på billedet: 7.47 og 7.51 taget ved den forbudte i juni sidste år. De tre fisk huggede på dipsy og i 80 og 100 fod eksakt samtidig.
Vi har utallige gange haft dobbelt hug, og ind imellem har vi kun bjærget grejet i den ene side, alt efter en vurdering af fiskenes størrelse og vind og vejr. I foråret fik vi tre gange dobbelthug og fik fiskene hver gang.
Iøvrigt har jeg lige mistet en 8 kilos på netkanten, da jeg i sidste uge var alene på Bornholm, havde jeg taget farten helt af var fisken formentlig kommet i netposen uden problemer, men p.g.a. at jeg fumlede med nettet og gik fremad satte krogen sig i netmaskerne, udvendigt, og så var den fisk mistet. Ja, ja man kan jo ikke vinde hver gang.
Om 2 uger tager vi atter til Bornholm, kan ikke vente!
Knæk og bræk.