så er der...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052801 af
Besvaret af på emne så er der...
hej hvad side skal man sejle til for at fange dem jeg har aldrig nået at prøvet og sejle der, men har tit tænkt på det.Jeg sejler for det meste i grønsund fra stubbekøbing og der er der intet at fange i hvert fald ikke for mit vedkommne jeg har ellers prøvet alt muligt.
hilsen jimmi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052673 af
Besvaret af på emne så er der...
Hej Morten
Det er altid interessant at kunne identificere flest mulige ramper i dette medie - så keep up the good work.
Jeg kiggede i Komma`s Havnelods og der fremgår det, at dagsprisen er 50 kr.
Imidlertid kunne det være fint at oprette rampen under havne - og gerne med et foto og beskrivelse af rampen.
Mvh.

• Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1179268 af
så er der... blev oprettet af
så er der sild i Guldborg. De første er fanget i sidste weekend. Der er en god rampe på Guldborg falster havnen, man kan købe en nøgle til rampen for 200kr for et år .Kan ikke huske hvad det koster pr. gang, men kan finde ud af det, hvis det har interesse.

Tid til at oprette siden: 0.139 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer