Var på ja...

• Steen Møller Madsen
  • Steen Møller Madsen's profilbillede Emne forfatter
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
14 år 2 måneder siden #1052649 af Steen Møller Madsen
Besvaret af Steen Møller Madsen på emne Var på ja...
Tak for de gode råd. Næste gang stamper vis sandorm ved sanddopperne!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
14 år 2 måneder siden #1052609 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Var på ja...
Tjah - personligt har jeg blot måtte konstatere, at der er forskel fra dag til dag.

På Sundet har jeg haft dage, hvor Gulp Alive børsteorm har stået for 60-80% af de flade, mens Gulp på andre dage intet tager. Nogle dage er det KUN levende børster, der duer.

Sidste søndag var det imidlertid primært skalrejer, der gav. Mindst 55 ud af de 65, vi fik, bed på rejer.

Så jeg gør mit bedste for altid at have lidt af hvert med ud, når det er flade, der står på programmet.

Knæk og bræk
Steen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052586 af
Besvaret af på emne Var på ja...
friske sandorm kan man altid stampe ved sandopperne camping der er fladvandet og fin sandbund

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052582 af
Var en tur i Langelandsbældtet i mandags efter flade , det gik også godt så længe vi havde børsteorm der blev fanget 28 flade . men da ormene slap op prøvede vi med skalrejer og sildestykker og gylp men ingen af delene var brugbare

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052581 af
Hej Sten.

Min er faring med de flade i Sejrøbugten er at de vil ha orm, kun friske sandorm kan friste dem. Jeg har ikke testet dem endnu dette efterår, men om foråret er nemmest at få i tale på 8-9m vand. Jeg har fået mange fine fra midt på Nekselø og ud mod spidsen af Ordrupnæs. Jeg fisker nærmest næsset og Kårup bakker. Har ofte prøvet ude på lidt dybere vand, der er de som regel ikke.

• Steen Møller Madsen
  • Steen Møller Madsen's profilbillede Emne forfatter
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
14 år 2 måneder siden #1179263 af Steen Møller Madsen
Var på ja... blev oprettet af Steen Møller Madsen
Var på jagt efter nye fiskepladser i søndags, og forsøgte bl.a. NV revet på Sejrø. Forholdene er her perfekte til div. flade, og jeg så under dykning i sommers en masse store skrubber heroppe. MEN, vi fangede ingenting og efter 3 timer sejlede vi til SØ revet, hvor vi mistede 1 ulk!
Inden vi sejlede tilbage mod Havnsø, forsøgte vi en grund længere nordpå.
Det gav en pæn pighvar- fanget på tobis.
Forholdene var perfekte, let SSV vind, 19 C og diset solskin, drev med 0,5 knob.
Vi kunne ikke skaffe børsteorm, og fiskede derfor med gulp børsteorm og skalrejer + tobis efterhængt til pighvar.
Er der nogen der har oplevet dage hvor skrubberne ikke vil have gulp eller rejer?
Mvh

Steen

Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer