Makrel abs...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1051676 af
Besvaret af på emne Makrel abs...
Hej Jan.Jeg fik ca 40 stk igår øst for Ven + ca 100 torsk mellem 0-5kg på pirkefiskeri med forfang.Vi havde ellers sild med til medefiskeri, men der var for meget strøm og bølger så det droppede vi hurtigt.Vi var to mand af sted så det var jo ikke vildt mange makreller vi fik ombord.Mvh Rasmus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• jan veiby
  • jan veiby's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 3 måneder siden #1051672 af jan veiby
Besvaret af jan veiby på emne Makrel abs...
Lige et kig ud over "makrelpladsen", 300 km SV for Helsingør

Jan "Rauma"
Bilag:

• jan veiby
  • jan veiby's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 3 måneder siden #1179105 af jan veiby
Makrel abs... blev oprettet af jan veiby
Makrel abstinenser: Hej alle øresunds fiskere. Det er første gang i mange år jeg ikke rigtigt har fået medet nogle fede øresunds makreller, en enkelt tur med et meget magert resultat er sensommerens oplevelse.
Er der nogle som har oplevet noget, eller har lidt at prale af, når det handler om makrel - så vil jeg meget gerne høre om jeres oplevelser. Er det et magert makrel år i sundet, eller er man bare for sløv - smiler. Nå, men makrel har jeg da fået, har været på en fin tur i havkajak oppe lidt syd for Norges grænse i skærgården. Her teltede vi på en klippe ø, hvor vi næsten kunne fiske makrel fra teltdøren, (foto)- aftensmaden var i reglen redet.
Giv lyd, tips, pral mm makrelfiskere.

Hilsen Jan "Rauma"
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer