-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Findes der...
Findes der...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051581
af
CPR på sælger kan være godt - men vel næppe nok - da der jo sagtens kan være en "tidligere" ejer der stadig har gæld i skroget. Med SkrogNR og motorNR - er du nok mere sikker! Pant i biler findes let her
www.bilbasen.dk/bilbogen/checkpant.htm for en beskeden pris. Måske kan du i dialog med deres kunde service finde ud af om der er pant i en båd også???
Endeligt kan din bankrådgiver sikkert også trylle noget frem - igen hvis du kommer til dem med tidligere ejer og skrog nr /evt motor nr???
Pant i ejendomme er jo blevet tilgængligt for alle efter vi har fået elektronisk tinglysning. Opslag er gratis på alle BORGERkontorer - men det koster penge hvis du vil lave opslag hjemme fra din ejen PC.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051578
af
Jeg tror ikke du kan tjekke noget som helst vedr. både og slet ikke hvis den købes/ sælges privat desværre, da vi ikke har et fælles register til både
lige som med køretøjer.
Men er der andre som har bedre info så håber jeg det kommer frem her for du er nr 2 der spørger inden for en uge
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051566
af
Du skal have sælgers cpr nr. for tjekke om der er løsøre pant, samme sted som bilerne
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051561
af
jeg mener bil bogen også regeristrere gæld i både hvis gælden er tinglyst men ikke sikker prøv at til dem de kan findes på nettet
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1179081
af
Findes der et sted hvor man kan tjekke om der er gæld eller pant i en båd?
Når man køber brugt bil har man mulighed for at tjekke for gæld og pant. Kan man gøre det samme med brugt båd?
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Findes der...
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder